- Binnen 5 uur gerepareerd
- Geopend tot 15:00
Het liefst wilt u het zo lang mogelijk uitstellen, maar soms is reparatie van uw computer de enige oplossing om er weer fijn mee te kunnen werken. IT-ForYou repareert uw computer zodat u snel weer kunt werken. Op deze pagina leest u meer over hoe wij al jarenlang computer reparatie uitvoeren.
- Binnen 5 uur gerepareerd
- Ma t/m do geopend tot 15:00
Contact
Heeft u vragen of opmerkingen over onze reparatiediensten? Stel ze gerust hier. Bekijk ook onze openingstijden voor de werkplaats in Hoofddorp. Wij zijn bereikbaar via telefoon, WhatsApp, e-mail en het formulier hieronder.
Contact formulier
Contactformulier
Neem een kijkje bij ons
Liever dat we langskomen?
Maak dan gerust een afspraak met ons via Whatsapp. Wij hanteren de volgende voorrijkosten: binnen 20km €30 en tussen 20km en 30km € 40.
Hoofddorp
- Jadelaan 137, 2132 XZ Hoofddorp
Maandag : 08:00 – 21:00
Dinsdag : 08:00 – 21:00
Woensdag : 08:00 – 21:00
Donderdag : 08:00 – 21:00
Vrijdag : 08:00 – 21:00
Zaterdag : 08:00 – 21:00
Zondag : Op afspraak
Algemene gegevens
KVK nummer: 75766442
BTW nummer: NL002237460B36
Bankrekening: NL26 INGB 0008 1351 36
- 085-902 3864
- info@defectepc.nl
- Jadelaan 137, 2132 XZ Hoofddorp
Lisse
- Koningstraat 29, 2161 PT Lisse
Alleen op afspraak
Algemene gegevens
KVK nummer: 75766442
BTW nummer: NL002237460B36
Bankrekening: NL26 INGB 0008 1351 36
- 085-902 3864
- info@defectepc.nl
- Jadelaan 137, 2132 XZ Hoofddorp
Hoofddorp
- Jadelaan 137, 2132 XZ Hoofddorp
Dag | Openingstijden |
---|---|
Maandag | 09:00 – 15:00 |
Dinsdag | 09:00 – 15:00 |
Woensdag | 09:00 – 15:00 |
Donderdag | 09:00 – 15:00 |
Vrijdag | Op afspraak |
Zaterdag | Op afspraak |
Zondag | Gesloten |
Lisse
- Ooievaarstraat 50, 2162 XS Lisse
Alleen op afspraak.
Veelgestelde vragen
Bij kleine bedrijven en instellingen is vaak geen plek voor een eigen ICT-afdeling. Toch wilt u met zekerheid door kunnen werken zonder problemen als: virussen, verloren documenten, niet werkende printers en trage computersystemen.
Met de IT-ForYou strippenkaart koopt u arbeidsuren van tevoren in tegen een voordeliger tarief. Tevens garandeert de strippenkaart u als klant een hoge responsetijd. U kunt de kaart gebruiken voor:
- storingsopvolging
- installatie
- onderhoudwerkzaamheden
Neem hiervoor contact op met IT-ForYou.
U bent als zzp’er voor uw werk en inkomen steeds meer afhankelijk van uw ICT apparatuur, netwerk en internetvoorziening. Deze faciliteiten moeten uw werk eenvoudiger maken zonder dat u daaraan veel tijd moet besteden.
Wij denken graag met zpp’ers mee, adviseren, regelen de aanschaf van nieuwe apparatuur en software, zorgen voor de installatie en het onderhoud én wij leggen in begrijpelijke taal uit hoe alles werkt.
Jazeker. Met Teamviewer kijken we mee op uw computer, alsof we bij u op locatie zijn! Natuurlijk alleen als u daarvoor toestemming geeft!
Als op beide computers Teamviewer is opgestart, kan er doormiddel van een ID en een wachtwoord verbinding worden gemaakt. Vervolgens kunnen wij met u meekijken en/of eventueel de computer van u overnemen. Zo kunnen wij u direct helpen als u een computerprobleem heeft.
Stuur een e-mail naar administratie@it-foryou.nl en vermeld hierbij de volgende gegevens:
- Bedrijfsnaam / klantnaam
- E-mailadres
- Einddatum (datum waarop dienstverlening daadwerkelijk stopt)
- Laatste factuurnummer
- Productnummers en omschrijving
- Overige opmerking (bijvoorbeeld reden van opzegging)
Let op:
- Zonder factuurnummer en productomschrijving kunnen wij uw opzegging niet in behandeling nemen.
- We hanteren altijd minimaal een kalendermaand als opzegtermijn.
- Sommige producten hebben een afwijkende opzegtermijn zoals beschreven in het contract. De termijn in het contract is altijd bindend.
- U bent zelf verantwoordelijk voor het veiligstellen van uw gegevens zoals email en bedrijfsdata. Wij kunnen u wel uiteraard bij helpen.
- Wanneer u een domein wilt verhuizen stopt de facturatie pas wanneer het domein daadwerkelijk weg verhuisd is. Hier bent u zelf verantwoordelijk voor.
IT-ForYou is altijd bereikbaar via Whatsapp.
U kunt alles gerelateerd aan ICT aan ons vragen. Wij zullen alleen vanwege de veiligheid nooit persoonlijke informatie, wachtwoorden of pincodes via WhatsApp verstrekken of aan u opvragen. Dit doen we altijd via een ander geverifieerd communicatiekanaal.
Komt uw mobiele nummer nog niet voor in onze administratie? Dan vragen we altijd even om het nummer via de mail of de telefoon bij ons aan te melden. Zo hebben wij de zekerheid dat we altijd de juiste persoon spreken.
Onze WhatsApp berichten worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld. Daarom kan het in sommige situaties handiger zijn als u direct ons belt. Wanneer er sprake is van een ernstige storing bijvoorbeeld.
Een storing komt nooit gelegen. Belt u ons buiten kantooruren om een ernstige storing door te geven, dan krijgt u iemand van onze callcenter aan het woord. De medewerker controleert of het bedrijf waarvoor u belt een servicecontract bij ons heeft. Als dit het geval is dan wordt zo snel mogelijk de storing doorgezet naar juiste specialist.
Veelgestelde vragen
Bij kleine bedrijven en instellingen is vaak geen plek voor een eigen ICT-afdeling. Toch wilt u met zekerheid door kunnen werken zonder problemen als: virussen, verloren documenten, niet werkende printers en trage computersystemen.
Met de IT-ForYou strippenkaart koopt u arbeidsuren van tevoren in tegen een voordeliger tarief. Tevens garandeert de strippenkaart u als klant een hoge responsetijd. U kunt de kaart gebruiken voor:
- storingsopvolging
- installatie
- onderhoudwerkzaamheden
U bent als zzp’er voor uw werk en inkomen steeds meer afhankelijk van uw ICT apparatuur, netwerk en internetvoorziening. Deze faciliteiten moeten uw werk eenvoudiger maken zonder dat u daaraan veel tijd moet besteden.
Wij denken graag met zpp’ers mee, adviseren, regelen de aanschaf van nieuwe apparatuur en software, zorgen voor de installatie en het onderhoud én wij leggen in begrijpelijke taal uit hoe alles werkt.
Jazeker. Met Teamviewer kijken we mee op uw computer, alsof we bij u op locatie zijn! Natuurlijk alleen als u daarvoor toestemming geeft!
Als op beide computers Teamviewer is opgestart, kan er doormiddel van een ID en een wachtwoord verbinding worden gemaakt. Vervolgens kunnen wij met u meekijken en/of eventueel de computer van u overnemen. Zo kunnen wij u direct helpen als u een computerprobleem heeft.
Stuur een e-mail naar administratie@it-foryou.nl en vermeld hierbij de volgende gegevens:
- Bedrijfsnaam / klantnaam
- E-mailadres
- Einddatum (datum waarop dienstverlening daadwerkelijk stopt)
- Laatste factuurnummer
- Productnummers en omschrijving
- Overige opmerking (bijvoorbeeld reden van opzegging)
Let op:
- Zonder factuurnummer en productomschrijving kunnen wij uw opzegging niet in behandeling nemen.
- We hanteren altijd minimaal een kalendermaand als opzegtermijn.
- Sommige producten hebben een afwijkende opzegtermijn zoals beschreven in het contract. De termijn in het contract is altijd bindend.
- U bent zelf verantwoordelijk voor het veiligstellen van uw gegevens zoals email en bedrijfsdata. Wij kunnen u wel uiteraard bij helpen.
- Wanneer u een domein wilt verhuizen stopt de facturatie pas wanneer het domein daadwerkelijk weg verhuisd is. Hier bent u zelf verantwoordelijk voor.
IT-ForYou is altijd bereikbaar via Whatsapp.
U kunt alles gerelateerd aan ICT aan ons vragen. Wij zullen alleen vanwege de veiligheid nooit persoonlijke informatie, wachtwoorden of pincodes via WhatsApp verstrekken of aan u opvragen. Dit doen we altijd via een ander geverifieerd communicatiekanaal.
Komt uw mobiele nummer nog niet voor in onze administratie? Dan vragen we altijd even om het nummer via de mail of de telefoon bij ons aan te melden. Zo hebben wij de zekerheid dat we altijd de juiste persoon spreken.
Onze WhatsApp berichten worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld. Daarom kan het in sommige situaties handiger zijn als u direct ons belt. Wanneer er sprake is van een ernstige storing bijvoorbeeld.
Een storing komt nooit gelegen. Belt u ons buiten kantooruren om een ernstige storing door te geven, dan krijgt u iemand van onze callcenter aan het woord. De medewerker controleert of het bedrijf waarvoor u belt een servicecontract bij ons heeft. Als dit het geval is dan wordt zo snel mogelijk de storing doorgezet naar juiste specialist.